IN LOC DE INCEPUT

M-am decis sa creez acest blog, de abia acum, dupa 4 ani de la nasterea lui Marco si 6 luni de la venirea pe lume a lui Edi.
Pentru MARCO si EDUARD voi scrie zilnic, voi asterne cele mai frumoase amintiri si clipe petrecute impreuna, intamplari haioase la care am luat si vom lua parte in viata de parinti.
- ianuarie 2010-

sâmbătă, 30 octombrie 2010

Adio tzitzi!

Cu greu m-am hotarat sa-l las pe edi o sapt. la ai mei in Alba. Vroiam cu ocazia asta sa-l si intarc...laptic nu mai prea era, copilul bea foarte bine si formula. ma saturasem in special noaptea ca tragea de mine si statea minute bune cu tzitzi in guritza ... asa de placere...eu amortind de-a binelea in aceeasi pozitie. Asa ca, cu inima franta am plecat in 24 oct. spre timisoara numai cu Marco.
Edi s-a comportat foarte bine fara noi si fara tzitzi....noaptea dormea cap coada, ziua bea de 3x laptic si avea 3-4 mese. A invatat lucruri noi, a fost mascota si distractia tuturor.
Eu am rezistat cu brio o sapt., am vazut de mine, sanii mei la fel au fost ok....doar gandul imi era la acele momente intime dintre mine si pitic....
 Revederea a fost aproape de cum ma asteptam: Edi a fugit la marco si pe urma la sot. pe mine doar a 2-a zi m-a bagat in seama. Cred ca a vrut sa ma pedepseasca ca l-am lasat fara tzitzic.
Acum regret....regret ca am incheiat o etapa frumoasa si lunga, regret ca nu ma mai intalnesc niciodata cu ea....regret cand vad cum ma trage debluza si incearca sa o ridice sa caute tzitzi....regret dar asta este. Bine ca am avut laptic timp de 15 luni, pentru mine este o mare realizare, caci lui Marco i-am dat doar 4 luni.

4 comentarii:

  1. Ajunge laptic timp de 15 luni. Sufiecient. Eu nu am avut ocazia sa alaptez dar sincer nu imi pare rau pentru ca nu stiu prea bine cum e. Mi sa parut foarte comod la sticla, la ore fixe.
    Hai fi barbata si o sa treci peste usor.
    Pupici si la pitici

    RăspundețiȘtergere
  2. este un sentiment unic, daca nu ai alaptat nu ai cum sa stii. este suficient, dar am pierdut magia aceea care se crea intre noi cand vroia tzitzi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga Giova, citind post-ul tau, mi-au dat lacrimile. Eu nu as vrea sa se termine, lapte mai am, dar oboseala este din ce in ce mai puternica. Sper sa pot continua cu cele cinci, sase, poate chiar mai multe treziri de noapte. Sentimentul este minunat, ai dreptate. Spre cat mai multe lunite cu tzitzi, daca mai pot!

    RăspundețiȘtergere
  4. Asa multe treziri are inca Olgutza? of...draga de tine, te cred ca esti terminata si obosita.
    Eu speram sa fie putin mai independent odata cu terminarea alaptatului, dar vezi de treaba...tot eu sunt centrul universului, cand sunt in preajma. Caci in rest sta cu oricine.
    Oana sper sa iei decizia corecta, oricare ar fi aceasta.
    pupicei de la noi...promit sa mai citesc poeziile, caci in ultimul timp nu am intrat doar pe blogul lui Noce.

    RăspundețiȘtergere