IN LOC DE INCEPUT

M-am decis sa creez acest blog, de abia acum, dupa 4 ani de la nasterea lui Marco si 6 luni de la venirea pe lume a lui Edi.
Pentru MARCO si EDUARD voi scrie zilnic, voi asterne cele mai frumoase amintiri si clipe petrecute impreuna, intamplari haioase la care am luat si vom lua parte in viata de parinti.
- ianuarie 2010-

vineri, 28 mai 2010

Edi si prima tranta serioasa

Am ajuns sa scriu si despre intamplari mai putin placute.
Odata cu venirea calduri, am inaugurat si balcoanele. de obicei stam seara pe ele, la o poveste, copiii in casa sau pe langa noi.
Aseara, ca de obicei eram in balconul de la living., Marco in casa la desene, Edi misuna pe langa noi. De cand merge in 4 labe si a invatat sa se ridice, se agata de tot ce poate...
pe terasa, e atras de barele de la balcon, ii place sa se uite la tot ce misca pe-afara. si cum asta nu-i era de ajuns...a inceput sa se urce pe bordura, doar e mic saracul si vrea sa vada mai bine[:))))]. asa ca de cateva zile se tot chinuie el sa se urce pe bordura aia...uite ca ieri a reusit singurel. Era tare mandru...asa ca a repetat chestia asta de cateva ori...cu noi in preajma lui.
Dar inevitabilul s-a produs si intr-o fractiune de secunda s-a dezechilibrat, s-a intors si a picat direct cu fata pe gresie. S-a auzit un urlet sfasietor...eu l-am luat in brate rapid, sangele ii curgea din guritza i din nas...fuga cu el la baie...de aici l-a preluat sotul ca eu m-am facut alba ca varul. Dupa ce i-a oprit sangerarea, l-am pus la san, doar asa s-a linistit puiul meu si ne-am putut uita in guritza.
Dintisorii erau la locul lor, buza de jos era sparta mai tare, nasul putin atins.
Asa aprata puiul meu azi, a 2-a zi dupa accident.
In situatii dintr-astea....numai mama sa nu fii. dar ma bucur ca nu e nimic mai grav....cine stie cate incidente dintr-astea vor mai urma......

4 comentarii:

  1. Sa iti treaca repede puiutule, si Alain a patit-o tota sa cu buza sparta , pupici de la noi !

    RăspundețiȘtergere
  2. O dragul de el ce frumusel e cu ochii aia albastrii. Pup gurita aia mica sa treaca repede.

    RăspundețiȘtergere
  3. acum e mai bine, buza nu mai e umflata, iar amprentele dintisorilor de pe ea, se mai vad putin de tot.
    Insa...continua sa se catare acolo si pe tot ce prinde. speram ca racusorii sunt mai cumintei, dar vezi sa nu.

    RăspundețiȘtergere