IN LOC DE INCEPUT

M-am decis sa creez acest blog, de abia acum, dupa 4 ani de la nasterea lui Marco si 6 luni de la venirea pe lume a lui Edi.
Pentru MARCO si EDUARD voi scrie zilnic, voi asterne cele mai frumoase amintiri si clipe petrecute impreuna, intamplari haioase la care am luat si vom lua parte in viata de parinti.
- ianuarie 2010-

duminică, 6 iunie 2010

Evadare din peisaj

Am iesit din peisajul casei....am lasat copiii si una bucata sot acasa si am plecat la film cu vara-mea.
Dimineata fusesem manichiura si pedichiura, la pranz m-am imbracat frumos, un machiaj discret, mi-am pus tocuri, iar unghiile rosii straluceau atat la maini cat si la picioare....o frumusete nu alta, si am plecat spre mall, sa vedem Sex and the City 2. Acolo mi-a cam pierit din stralucire, fetele glamour- cum le denumea verisoara mea - isi facusera aparitia. Imediat m-am intrebat cu ce traiesc aceste fete: sigur doar cu apa....asta e clar...fac parte din staff-ul reclamei cu manechinele care beau doar apa plata cu lamaie.
Sunt la dieta, am dat jos vreo 3 kg, eram la ziua de fructe si legume...doamne cat urasc ziua asta. asa ca mi-am incalcat regula, si am luat un meniu de nachos. le-am topit pe toate, nu va zic cum ma simteam la sfarsit. Doar apa plata cu lamaie imi trebuia.
Chiar daca nu este vorba de New York, chiar daca nu vorbim de pantofii Manolo Blahnik sau Jimmy Choo, cred ca nu exista persoana, ma refer la femei in special, care sa nu-si fi dorit sa vorbeasca despre dragoste, sex si cotidian.
Inca imi doresc sa am acel grup de prietene cu care sa ma intalnesc fie la pranz, fie seara sau sa mergem in club, sau sa avem o petrecere in pijama....sa pot vorbi liber despre relatii, senzatii, de ce nu copii si multe altele.
Dar la ce viata si timp liber am...putin probabil.
Ma multumesc doar cu cele aproape 3 ore in care am intrat in pielea fiecarui personaj, uitand de grijile de acasa. Pentru mine este si asta o mare evadare din rutina zilnica.
O zi in care trebuia sa ma dedic copiilo, iar sotul sa fie la birou, a luat o intorsatura neasteptata: o zi dedicata mie, iar sotul baby-sitter la copii.
Ii multumesc pe aceasta cale pt. bunavointa lui.


4 comentarii:

  1. Off Ioana cred ca toata luma isi doreste asa ceva, am avut acest grup de trei prietene in Liceu , mi-a ramas in inima. Acum nici eu nu cred ca as mai avea cum sa am asa grup poate doar virtual :) ;

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos ca ai avut o zi la cinema. Asta ma relaxeaza si pe mine foarte bine. Ma gandesc ca eu n-as da viata mea de cuplu si de mama nici pentru o zi in locul fetelor. E placut sa le urmaresc, dar atat. M-as deprima sa umblu din relatie in relatie trecatoare pentru cate o iubire de-o luna sau de-un an.
    Asta cu prietenele, da, mi-ar placea! Am doua cu care vorbesc toate cele, dar sunt la distanta, una in Dublin, alta in Sibiu, ma vad cu ele o data pe an si atunci vorbim 3-5 zile neintrerupt. In rest, telefon si mess.

    RăspundețiȘtergere
  3. Vrei sa slabesti...si eu mai am de dat jos ceva kg.
    Ma bag si eu cu sfaturi...iti recomand din tot sufletul si din experienta cartea dr Mihaela Bilic (nutritionist),e minunata.Pe mine m-a ajutat foarte mult,am aflat ce greseli am facut in trecut tinand dieta dupa dieta,si am gasit raspunsul unei alimentatii sanatoase.mult succes.si sanatate puiutilor.

    RăspundețiȘtergere
  4. mersi mult.
    ma voi informa despre aceasta dr.

    RăspundețiȘtergere