IN LOC DE INCEPUT

M-am decis sa creez acest blog, de abia acum, dupa 4 ani de la nasterea lui Marco si 6 luni de la venirea pe lume a lui Edi.
Pentru MARCO si EDUARD voi scrie zilnic, voi asterne cele mai frumoase amintiri si clipe petrecute impreuna, intamplari haioase la care am luat si vom lua parte in viata de parinti.
- ianuarie 2010-

miercuri, 22 septembrie 2010

Vine si fetitza

Fina din Spania tocmai ne-a anuntat ca al 2-lea bb va fii o fetitza. Doamne ce m-am bucurat, ca in urmatorul moment sa incep sa plang si sa-i reprosez sotului ca el nu mi-a facut o fetitza, ca nici nu are idee cat sufar pt. acest lucru...si multe altele.
Da, sufar rau de tot ...stiu ca trebuie sa multumesc domnului pt. ce mi-a dat, ca am 2 copii sanatosi si frumosi, dar tot nu pot sa ma intreb....de ce? Trebuie sa iau viata asa cum este, cu bune, cu rele....dar...visul meu de a avea o fetitza nu se va indeplini niciodata. Sufar cand M zice ca face echipa cu baietii si eu raman singura, sufar cand ma intreaba tot Marco ca de ce nu are o surioara, caci el fetitza vroia, sa am si eu cu cine ma juca....sufar si voi suferi toata viata mea din cauza asta.
Mi-am revenit dupa vreo 2 zile si am inceput sa ma uit prin magazine dupa rochite, dresuri, pantofiori...sunt dusa rau, dar nu am salvare. De abia m-am abtinut sa nu cumpar nimic...mai este timp pana in februarie, dar sunt atatea lucrusoare frumoase....of doamne cate i-as fi luat si eu printesei mele daca mi-o dadea DD.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu