IN LOC DE INCEPUT

M-am decis sa creez acest blog, de abia acum, dupa 4 ani de la nasterea lui Marco si 6 luni de la venirea pe lume a lui Edi.
Pentru MARCO si EDUARD voi scrie zilnic, voi asterne cele mai frumoase amintiri si clipe petrecute impreuna, intamplari haioase la care am luat si vom lua parte in viata de parinti.
- ianuarie 2010-

joi, 11 noiembrie 2010

Marco si creatiile lui artistice

"Ar fi cazul sa mai scri pe blog si despre Marco, nu numai despre Edi" - mda, asa mi-a zis intr-o zi sotul meu.
Si are mare dreptate, blogul l-am creat pt. amandoi copiii, insa de marco am uitat. Nu sunt eu de vina ca Edi are mai multe progrese decat fratiorul lui mai mare.
Marco a trecut prin toate astea, acum la apropae 5 anisori progreseaza mai incet, el deja stie sa vorbeasca, sa umble, sa se imbrace, sa se spele singur...ce mai...e un adevarat barbatzel!
M-am tot gandit ce as putea sa scriu despre el...si mi-a venit ideea sa-i pozez ultimele lucrari si sa i le public. sa ma mandresc cu inclinatia lui artistica.

     puzzle din 100 piese (l-am ajutat si noi putin de tot) 

                                                                      mickey mouse

                                                          peisaj (desenat-colorat-colaj)

                                                                plansa de colorat

                                                                             Edi

                                                                      familia noastra

                                                                  copacul toamna

Promit sa mai revin si cu alte lucrari in scurt timp.

Un comentariu: