IN LOC DE INCEPUT

M-am decis sa creez acest blog, de abia acum, dupa 4 ani de la nasterea lui Marco si 6 luni de la venirea pe lume a lui Edi.
Pentru MARCO si EDUARD voi scrie zilnic, voi asterne cele mai frumoase amintiri si clipe petrecute impreuna, intamplari haioase la care am luat si vom lua parte in viata de parinti.
- ianuarie 2010-

luni, 29 noiembrie 2010

Are mama ... 5 baieti :))

Da, nu e o gluma...chiar pot spune ca am fost mamica de 5 baietei pt. 3 ore.
Marco si-a invitat 2 colegi de grupa la el, mai merge si el la ei si prin rotatie vin si ei la noi. In loc sa venim acasa cu 3 copilasi, am venit cu 4, caci P a vazut ca-i iau pe D si M si a inceput sa planga. sa ca am rugat-o pe mamica lui P sa vina dupa mine cu masina si toata lumea a fost multumita.
Sincer, mi-era putin groaza de ce o sa fac eu cu 5 copilasi acasa, de cum se vor comporta, dar am ramas uimita cat de cuminti au putu sa fie si de ce frumos s-au jucat, chiar daca s-au format bisericutze. Oitza neagra a fost binenteles Edi, el mergea la fiecare si le strica ce construiau, le fura cate o sina sau o masinutza.

Au papat sandviciuri, cereale cu lapte si salam de biscuiti. Unii au baut ceai, altii lapte.
Sincer nu stiu cum au trecut cele 3 ore, a fost o dupa amiaza placuta, care trebuie repetata. e mai bine cu 5 decat cu 2, sau chiar cu 3- triunghiul bermudelor, cum zicea cineva.

Un comentariu: