IN LOC DE INCEPUT

M-am decis sa creez acest blog, de abia acum, dupa 4 ani de la nasterea lui Marco si 6 luni de la venirea pe lume a lui Edi.
Pentru MARCO si EDUARD voi scrie zilnic, voi asterne cele mai frumoase amintiri si clipe petrecute impreuna, intamplari haioase la care am luat si vom lua parte in viata de parinti.
- ianuarie 2010-

duminică, 2 ianuarie 2011

Edi - 1 an jumate

Nu-mi vine sa cred cum a trecut timpul si cat au crescut copiii. In prima zi a anului mi-am amintit ca  face Edisorul mic 18 luni. Cand au trecut nu stiu, dar avem baiat mare, care intelege tot, executa ceea ce-i convine si vorbeste mai mult pe limba lui. Cum zice bunica:" tu Ioana, parca l-ai facut cu un chinez".
Are 11,9 kg si 86cm. Nu pare gras, caci e si inalt. Ma gandesc ca Marco la  1 anisor avea 11 kg si 83cm, dar Edi arata mai bebe decat frate-su' la aceeasi varsta.
Ne lipseste ultimul canin de jos dreapta si cele 4 masele de dupa 2 ani. Sper sa luam o bine meritata pauza, cu nopti dormite cap coada.
Danseaza foarte frumos, are o groaza de figuri in cap...e un mare smecher si un lipicios fara pereche.
Cuvinte noi:
nana = banana
apa = apa
deidei = da-mi
ebu = becu
Stie toate partile corpului, il intrebi si el le arata, e tare haios. 
Pune degetul la guritza si face sssss...adica sa facem liniste.
Bea cu paiul, mananca cu linguritza, se dezbraca singur, mai nou incearca sa se si spele singurel, cum face Marco.

3 comentarii:

  1. Dragut...
    Maine postezi cu Marco nu? La multi ani in avans...parca maine e ziua lui.

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani! pentru Edi la 18 luni, pentru Marco la 5 anisori, pentru voi, sa aveti un an excelent. Ce mare e Edi, adica multe kg si f inalt. Pupicei!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bianca normal ca postez, numai timp sa am. Multumesc frumos.
    Oana mersi frumos. ce mai faceti voi?

    RăspundețiȘtergere