IN LOC DE INCEPUT

M-am decis sa creez acest blog, de abia acum, dupa 4 ani de la nasterea lui Marco si 6 luni de la venirea pe lume a lui Edi.
Pentru MARCO si EDUARD voi scrie zilnic, voi asterne cele mai frumoase amintiri si clipe petrecute impreuna, intamplari haioase la care am luat si vom lua parte in viata de parinti.
- ianuarie 2010-

joi, 6 ianuarie 2011

La multi ani, copilul meu!

6 ianuarie...zi de mare sarbatoare pt. crestini, zi de mare sarbatoare in familia noastra...Marco- prima noastra minune, a venit pe lume in aceasta zi frumoasa de Boboteaza.
Cine s-ar fi gandit ca el va alege tocmai aceasta zi? Termenul era pe 12 ianuarie, iar eu imi facusem o groaza de planuri pe 6 ianuarie, care mi-au fost taiate rapid de ruperea membranelor la ora 7:30 dimineata.
Am nascut super rapid, dupa 4 ore a venit pe lume Maro, un baietel perfect sanatos si grasun...3880gr. 
Au trecut 5 ani de atunci, am mai trecut printr-o nastere, dar nu se compara cu prima, cum nu ii pot compara nici pe cei 2 baietei...Marco o fire sensibila, introvertita si totodata  incapatanata. A fost bebele ideal, nopti linistite, colici putini, papa la program, dintisorii au iesit pe nesimtite. Trecerea anilor nu l-au schimbat, e la fel de sensibil si incapatanat. Numai el are dreptate si ar vrea ca toata lumea sa faca ce vrea el...a si sa comande...ii place la nebunie sa fie el SEFUL. Nu degeaba zice ca vrea sa fie presedintele tarii :). Sa-i ajute DD sa fie un mare lider, sa-si conduca subalternii asa cum ne conduce si ne invarte pe noi :))).
La 5 anisori are 17,2 kg si 110cm.
La multi ani copilul meu! La multi ani blondin frumos cu ochi albastri!
Sa-ti dea DD tot binele din lume, sa te protejeze tot timpul, sa ai parte de mult noroc si sanatate in viata!
Mami, tati si fratiorul Edi te iubesc mult de tot si sunt alaturi de tine si te vor proteja atata timp cat ai nevoie!

2 comentarii:

  1. La multi ani, Marco! Felicitari mami pentru asa baiat mare si Doamne ajuta sa ajunga un lider de toata lauda!

    RăspundețiȘtergere
  2. multumim frumos Carmen. Sa ajunga ce-o vrea el, sanatos sa fie!

    RăspundețiȘtergere