IN LOC DE INCEPUT

M-am decis sa creez acest blog, de abia acum, dupa 4 ani de la nasterea lui Marco si 6 luni de la venirea pe lume a lui Edi.
Pentru MARCO si EDUARD voi scrie zilnic, voi asterne cele mai frumoase amintiri si clipe petrecute impreuna, intamplari haioase la care am luat si vom lua parte in viata de parinti.
- ianuarie 2010-

miercuri, 14 iulie 2010

Gogoasha sarbatorita de 2x

In 3 iulie am facut un mini party acasa in Timisoara cu verisoara mea si prietenul ei, nashii lui Marco cu baietelul lor. totul ok, cadouri frumoase, tort superb, bebe in extaz, mai ales cand i s-a cantat LMA si i s-a aprins lumanarica. In 10 iulie a urmat party-ul cel mare, la Alba iulia cu toate neamurile si prietenii. Cand i-am pus pe hartie si am vazut 26 adulti si 10 copii am crezut ca lesin. Pai noi mai facem un botez? dar pe cine sa excluzi? Eventual, mai erau de adaugat....dar am zis sa ne oprim aici. Am venit de joi in Alba. Vineri am cumparat carnuri, sucuri, berici, am comandat tortul si am fost la salon sa ma fac frumoasa. Vorba lui mama: a cui e ziua? a lui Edi sau a ta? Seara l-am lasat sa doarma la mama...parca lipsea ceva de langa mine...noaptea m-am invartit in pat de nenumarate ori, la ora 7 eram sus....cum nu e nimeni langa mine sa ma traga de bluza sa-i dau tzitzi? am sunat dupa vreo 2 ore sa vad cum e. aici, la cumnata a inceput agitatia...socrul a adus mese si scaune, noi umblam dupa paine si sa vedem piticul. Pe urma...la umflat baloane...singurul meu gand...dar dupa 23 bucati m-am lasat pagubasa. la ora 15:30 au inceput sa soseasca primii invitati. Marco dormea, Edi era la mama. copiii nashilor erau la piscina...toata lumea se agita pe aici...Clau facea drumuri sa aduca invitatii si pe micul sarbatorit. Ajunge si el intr-un final...dragul meu...in salopeta de blugi si cu camasutza....incerc sa-i fac cateva poze, dar el vrea la apa, asa ca la pielea goala cu el. Au venit toti, unii la un aperitiv, altii in piscina, altii dupa copii, fiecare a fost ocupat. S-a aprins focul, s-au incins gratarele...copiilor le era foame si s-au dat pe covrigeii de pe mese. Pe urma a venbit tortuletul, in forma de ursulet, de vreo 3,5 kg cu fructe de padure si iaurt si inca unul facut de soacra, mai pt. adulti...cu ness, cacao si multa nuca. Am aprins artificii, am pus coifurile copiilor si toata lumea i-a cantat LMA...iar a fost in culmea fericirii. Chiar a papat cateva linguritze bune din tortuletul lui.
Nasa a taiat motzul baiatului, am avut putin de furca, dar pana la urma am reusit. De pe tava, Edi a ales seringa, cheile de la Touareg si un covrigel. Am sperante la un doctor....sper sa nu fiu dezamagita. Petrecerea s-a terminat in jurul orei 22, a fost nebunie mare, agitatie multa, dar a fost frumos si toata lumea s-a simtit bine.
Primul anisor din viata gogoashei mele a fost serbat cum trebuie si cum merita un mioc omuletz cuminte.

Un comentariu:

  1. 1 Anisorrrr - La multi ani Edisor drag si scump!
    Doua petreceri! eh, asa mai zic si eu sarbatorire! si torturile arata tare bine, deja imi ploua in gura; cred ca au fost foarte gustoase si savurate!

    Sunteti o familie foarte frumoasa si reusita! si radiati cu totii de fericire si bucurie! sa o tineti tot asa!

    si acum asteptam nazdraveniile tale Edi alaturi de fratiorul tau mai mare Marco!

    RăspundețiȘtergere