IN LOC DE INCEPUT

M-am decis sa creez acest blog, de abia acum, dupa 4 ani de la nasterea lui Marco si 6 luni de la venirea pe lume a lui Edi.
Pentru MARCO si EDUARD voi scrie zilnic, voi asterne cele mai frumoase amintiri si clipe petrecute impreuna, intamplari haioase la care am luat si vom lua parte in viata de parinti.
- ianuarie 2010-

vineri, 2 iulie 2010

La multi ani gogoasha mica!


Ma tot gandesc cum si cand a trecut un an de la venirea lui Edi pe lume. Nu ne vine sa credem ca nu mai avem un bebelush, ci un mic omulet in devenire. De ieri am inceput sa citesc pe forumul pe care activez, ce faceam acum 1 an. Citeam si plangeam...cine se gandea ca in 1 iulie 2009 la ora 15:30 se rupe apa? cine se gandea ca voi naste fara doctorelul meu? cine se gandea ca bb Edi va veni pe lume mai repede cu 3 sapt., cu aproape 3 kg si 50 cm? Nimeni.....toata lumea se astepta sa fac ditamai bebeloiul, dupa burta enorma pe care o aveam. Vorba soacra-mi....prima data apare burta, pe urma Ioana. Si uite ca toti ne-am inselat, Edi ne-a dat totul peste cap si a venit pe lume cand a vrut el. Degeaba asteptam eu sa fac un leu, el a vrut sa fie semn de apa, un racusoor sensibil, incapatanat si istet....asta este puiul meu, care azi la 12:15 a implinit un anisor. La multi ani pui mic! sa fii sanatos si norocos toata viata ta, alaturi de fratiorul tau care te iubeste nespus de mult! Mami si tati te iubesc nespus de mult si suntem cei mai norocosi parinti cu asa baieti!

4 comentarii:

  1. La multi ani fericiti puiului tau mic!!! Sanatate multa si fericire alaturi de cei dragi.

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani, Eduard! Sa fii sanatos si bun, sa te binecuvanteze Dumnezeu si oriunde vei calca in aceasta viata sa duci pace si iubire!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani, Edi! Sa cresti mare fericit, sa-i ai intotdeauna alaturi pe mama, pe tata si pe Marco! Si pe cine stie ce surioara va mai aparea, haha, Ioana, nu ma bate, am zis eventual. :)

    Pup!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim fetelor de urari.
    Noce sa te auda D-zeu.
    mQQm hai ca nu ma supar pe tine. dar surioara o las la altii....noi ne-am facut norma in viata asta. cel putin asa credem in prezent...cine stie ce va fii mai incolo?

    RăspundețiȘtergere