IN LOC DE INCEPUT

M-am decis sa creez acest blog, de abia acum, dupa 4 ani de la nasterea lui Marco si 6 luni de la venirea pe lume a lui Edi.
Pentru MARCO si EDUARD voi scrie zilnic, voi asterne cele mai frumoase amintiri si clipe petrecute impreuna, intamplari haioase la care am luat si vom lua parte in viata de parinti.
- ianuarie 2010-

marți, 21 decembrie 2010

De 8 zile fara pitic

Azi sunt 8 zile de cand Edisorul mic e la bunici in Alba. Sincer nu credeam ca o sa rezist atata timp fara el, dar am avut multa treaba si multa umblatura prin oras....doar e sf. de an, sotul este ocupat ca intotdeauna, asa ca trebuie sa ma descurc singura cu toate. 
Sarbatorile de iarna pt. mine au devenit un chin.... cauta cadouri potrivite pt. toata lumea, inchiriaza costum pt. serbare, plateste toate facturile, cauta club pt. petrecerea lui Marco din 6 ian., comanda tortul pt. gradi si lista poate continua. Cireasa de pe tort: strazile pline de zapada, nebunia din magazine si de pe strazi.
Sa inchei paranteza si sa revin la micul terorist. S-a ivit ocazia unui drum catre casa, asa ca sotul s-a gandit la mine si a dus mezinul la bunici, ca sa ma pot misca in voie, sa rezolv tot ce e de rezolvat si ...sa nu ma mai plang atata.
Dar eu tot ma plang, sau plang...fara MA. Plang dupa micul terminator, oaia neagra a familiei....e tare liniste si bine in casa fara el, dar doamne ce mult ne lipseste. Am rezistat eroic 8 zile, dar in seara asta mi-a trimis mama niste poze cu el si gata am fost.....am cedat. Astept cu nerabdare ziua de miercuri sau joi cand il vom vedea.
Si lui ii lipsim....striga mama la orice tipa de la tv, la vecina de pe palier, la Daniela, chiar si mamei mele a inceput de azi sa-i spuna mama. Ma cauta prin casa, ma recunoaste in poze.....dar ii e bine, macar cu asta ma consolez. e vesel, mananca si doarme bine, se distreaza cu toate neamurile de acolo.....si eu imi pot finaliza treburile aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu