IN LOC DE INCEPUT

M-am decis sa creez acest blog, de abia acum, dupa 4 ani de la nasterea lui Marco si 6 luni de la venirea pe lume a lui Edi.
Pentru MARCO si EDUARD voi scrie zilnic, voi asterne cele mai frumoase amintiri si clipe petrecute impreuna, intamplari haioase la care am luat si vom lua parte in viata de parinti.
- ianuarie 2010-

sâmbătă, 18 decembrie 2010

Sebare de Craciun 2010

17 decembrie, ora 15, sala Adam Muller, Timisoara.
Ne inarmam cu cadouri, costumatie, haine de schimb si plecam spre gradinita sa luam puiul si sa mergem la serbare. Eu sunt agitata, ca de fiecare data cand e un asemenea eveniment. Marco e la fel ca intotdeauna....fara emotii, la fel de agitat si de nerabdator sa vina moshul. Ajungem la sala, il schimb, ii mai repet odata ca trebuie sa fie cuminte, sa nu se catare pe scari, sa nu se dea pe asa zisul tobogan, el foarte degajat: bine mami si fugela copii. Sotul incepe cu lasa copilul, nu mai fii tot cu gura pe el, bla-bla-bla. Binenteles ca eu am vorbit singura, exact ce i-am zis ca nu are voie sa faca aia a facut...doar e copil, nu? spre disperarea mea!!!
Se face ora 15, vine educatoarea ii ia pe scena...slava domnului, s-au cumintit si sunt sub supravegherea ei.


 Incepe serbarea chiar cu fiu-mio pe post de prezentator. Sceneta dureaza vreo 10 minute, el efiind renul Denzel, continua Jingle bells, ceva poezioare scurte in engleza si vreo 2 dansuri, daca nu ma insel. Aici au fost tare simpatici, pana s-au aranjat ei a trecut un sfert din melodie, pana a venit Roxi la Marco a mai trecut putin, au dat din picioruse, s-au invartiti de cateva ori si gata fu. dar au fost frumosi si haiosi.....eu cu lacrimi in ochi ca de fiecare data. A fost o serbare reusita, cu o sceneta frumoasa , copii deosebiti, costumatii de poveste.

Programul a continuat cu cealalta grupa, dupa care a venit mosul...intr-un final...a fost blocat in trafic...drum lung din Laponia, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu