IN LOC DE INCEPUT

M-am decis sa creez acest blog, de abia acum, dupa 4 ani de la nasterea lui Marco si 6 luni de la venirea pe lume a lui Edi.
Pentru MARCO si EDUARD voi scrie zilnic, voi asterne cele mai frumoase amintiri si clipe petrecute impreuna, intamplari haioase la care am luat si vom lua parte in viata de parinti.
- ianuarie 2010-

luni, 6 decembrie 2010

Ghetutele pregatite pt. mosh Nicolae

Din copilarie moshul  venea in ajun, seara. Ne spalam ghetele si le puneam la geam, iar moshul lasa in ele fructe, dulciuri, caciula, fular, manusi...depinde de caz si necesitati si nelipsita nuielusha.
Pot spune ca traditia am respectat-o si cu copiii mei, doar ca pe langa astea ei mai primesc si cate o jucarioara.
In acest an, in geam au fost 2 perechi de ghete,  daca anul trecut moshul l-a ocolit pe mezin caci era prea mic, anul asta nu a mai avut scapare.
Marco si-a curatat ghetele, le-a luat si pe ale lui Edi si le-a pus in geamul din living. am lasat roleta trasa si geamul intredeschis sa poata intra moshul.
Nu pot descrie fericirea lui Marco la vederea ghetutzelor pline, nu l-a interesat nici dulciurile, nici nuielusha, doar jucaria. Edi in schimb, nu stia ce se intampla, el a sarit pe jeleurile  fratelui sau si a luat ambele nuielushe. de restul nu a fost incantat.

Un comentariu: