IN LOC DE INCEPUT

M-am decis sa creez acest blog, de abia acum, dupa 4 ani de la nasterea lui Marco si 6 luni de la venirea pe lume a lui Edi.
Pentru MARCO si EDUARD voi scrie zilnic, voi asterne cele mai frumoase amintiri si clipe petrecute impreuna, intamplari haioase la care am luat si vom lua parte in viata de parinti.
- ianuarie 2010-

sâmbătă, 30 ianuarie 2010

Cum creste o gogoasha: 0-6 luni

Edi s-a nascut cu o greutate mica, in comparatie cu fratiorul lui Marco. De fiecare data cand il dezbracam ma bufnea plansul...maini si picioruse mici, piele rosie...ne intrebam cand o sa arate si el cum trebuie. Eram obisnuiti sa vedem pliuri la membre, nu oase si piele[:)].
Prima luna a fost ok, bb papa din 3 in 3 ore, noaptea dormea...ce mai un copil exemplar. Buricul a cazut la 8 zile de la nastere, iar dupa 2 sapt. au aparut si lacrimile. Totul ok la controlul dupa prima luna de viata, 7 cm in plus si aproape 2 kg...incepea sa arate din ce in ce mai bine.

In cea de-a 2-a luna de viata au aparut si primele crize de colici, nu pot spune ca a fost ceva devastator, 30 minute in fiecare seara era show, dupa care lucrurile se linisteau si se trezea doar pt. tzitzi. Luna august am petrecut-o in Alba, asa ca Edi si Marco au profitat din plin de bunici si eu de libertate...doamne ce bine a fost!
Dupa 2 luni de viata rezultate uimitoare la cantar + 1650gr, ajunsese la 6200 gr si 61cm. Doamne ce pliuri si caltabosi a facut! toata lumea se minuna de el si eu eram asa de fericita.
In luna a 3-a a mai pus 1100 gr si 2 cm, deja aducea cu un mic sumo...dar frumos tare.
In 20 sept. am avut si botezul, totul ok, bebe cumintel, petrecerea frumoasa si reusita.
Am revenit in Timisoara, si am facut si vaccinul de 2 luni, cu putina intarziere.

Nu dupa mult timp a facut si prima otita, ne-am tratat homeopat, dar a tras bebu o noapte intreaga si noi nu stiam de ce urla.
In urmatoarele 2 luni a pus tot cate 700 gr/luna, a facut o fisura de timpan la cealalta ureche si inca o otita. Toate belele pe capul lui frumos....tare sensibilos mai este.

La 5 luni am facut si vaccinul de 4 luni...acum tot decalate le facem...sper sa reintram cat de curand in normal. iar in 15 dec. s-a rostogolit pt. prima data.
Sarbatorile de iarna le-am petrecut in Alba, acolo am sarbatorit si cele 6 luni implinite si cei 4 anisori ai lui Marco. Jumatatea de an ne-a gasit cu 68cm si 8900 gr, super bine!

Un comentariu:

  1. Felicitari, mami de 2 smecherasi. Sunt tare simpatici amindoi iar tu, o mamica de admirat caci nu-i asa simplu sa cresti 2 pitici. Pupam

    RăspundețiȘtergere