IN LOC DE INCEPUT

M-am decis sa creez acest blog, de abia acum, dupa 4 ani de la nasterea lui Marco si 6 luni de la venirea pe lume a lui Edi.
Pentru MARCO si EDUARD voi scrie zilnic, voi asterne cele mai frumoase amintiri si clipe petrecute impreuna, intamplari haioase la care am luat si vom lua parte in viata de parinti.
- ianuarie 2010-

joi, 28 ianuarie 2010

Prima intalnire intre Marco si Edi

Dupa ce mi-am mai revenit putin, merg sa vorbesc cu neonatoloaga despre bebe si ii cer voie sa-mi lase sotul si baietelul mai mare sa-l vada pe junior. Mi-a zis ca totul e ok, si il vor aduce in salon. Ok... Sotul merge dupa Marco la gradi si vin la maternitate, impreuna cu mama mea. Vine doar C. sus, pe Marco nu l-au lasat in salon...mor...imi vine sa plang de ciuda...atat astepta sa-l vada pe bb Edi....si acum nu poate. Vine bebeul...face cunostinta cu taticul...eu incep sa plang cand il studiez mai bine si vad ce mic si slabut este si dai cu plansul...inoata in toate hainele...ce facem cu el asa mic???? marco a fost cu 1 kg mai mare si se vede aceasta diferenta la ei. Intre timp se deschide usa salonului si apare iubirea mea mare cu buni. Saracul Marco se sperie cand ma vede plansa...dar privirea i se indreapta rapid spre mica mogaldeata de langa mine....incepe sa-l pupe si sa-l studieze, nu se mai dezlipeste de el...ii murmura cuvinte de iubire...eu dau sa le fac poze....aparatul in masina, fac rapid 2 poze cu telefonul. Marco vrea sa mergem cu bb acasa, dar e prostit repede de tati si pleaca dupa putin timp.

Vineri, 3 iulie vine iar Marco....se urca langa el in pat, il inunda cu pupicuri, doamne ce-l studiaza...il dezbraca sa-i vada piciorusul, manutele...e fermecat de fratiorul lui, cat e de mic si frumos... Eu...vreau sa fac poze...aparatul descarcat...sa mor de ciuda nu alta. Curat ghinion si de aceasta data. Bb Edi a inceput sa suga nasucul lui Marco si s-a trezit cand i-a auzit vocea...e clar ca-l cunoaste inca de cand era in burtik. Oare se vor intelege si iubi cand vor mai creste? Cred ca acest lucru si-l doreste orice parinte. sa dea domnul, sa fie asa!

Un comentariu:

  1. Frumo blog. Am sa citesc ceea ce scrii.
    Emotionanta intalnirea copiilor tai, si ai mei s-au vazut la spital prima oara si Sandra a fost foarte emotionata.

    RăspundețiȘtergere