IN LOC DE INCEPUT

M-am decis sa creez acest blog, de abia acum, dupa 4 ani de la nasterea lui Marco si 6 luni de la venirea pe lume a lui Edi.
Pentru MARCO si EDUARD voi scrie zilnic, voi asterne cele mai frumoase amintiri si clipe petrecute impreuna, intamplari haioase la care am luat si vom lua parte in viata de parinti.
- ianuarie 2010-

joi, 22 decembrie 2011

Fursecuri pt mos Craciun

Vazand ce minunatii de fursecuri a facut o prietena virtuala, m-am decis sa incerc si eu. Desi nu am gasit multe forme specifice Craciunului si nici creioane pt ornat, am purces la treaba cu ce am avut.
Eu am framantat aluatul, Marco m-a ajutat la taiatul lui cu diferite forme, le-am pus la copt si cand s-au racit a inceput distractia........decoratul lor :))Marco punea icing-ul pe biscuiti si baga pe furis bombonele in guritza, Edi intindea glazura pe fursecuri si pe urma o lingea:)). Pe urma a dat iama in bombonelele pt decorat, si-a umplut degetelele si nu mai putea sa scape de ele....doamne mult s-a chinuit pana a reusit. Nu va zic cum a aratat bucataria....numai bombonele pe blat, plita, pe jos....... dar nu a contat. a fost o seara frumoasa, pe care am petrecut-o facand ceva util.
Vom mai repeta si cu alte ocazii, mai ales ca s-a mancat deja jumatate din fursecuri :)).
Craciun Fericit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu